Data är inte min grej!

Haaaallo!!♥

Jag vet att det var länge sen jag kolla in på bloggen och skrev nytt inlägg, Men nu när det är vår lockar stutsmattan mer en datan om ni förstår! + att jag har jätte mycket att göra... tex: läxor, dans, uppvisnigar, städa M.M!  Vi (min klass) har nyss haft idrott. Det var sådär för en i mitt lag fuska jätte mycket han är en dålig förlorare. Jag ska försöka blogga varje dag nu när det regnar varje fall men vi ses någon annan gång kanska senare ikväll. Här kommer en bild på

PÖZZ PÖZZ/ Runa


Jag när jag håppar stutsmatta förra året!



Kommentarer
Postat av: Sandra Hedlund

Stolt fotograf! ;)

2011-04-16 @ 22:31:21
URL: http://sandoj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0