Grymt Påsklov!! :D

Tjooo!!♥

Nu är det bara en dag kvar på det grymmaste sportlåvet NÅGONSIN!! Har varit med vänner typ hela tiden och haft jättekul!! :love: På något sätt längtar jag till skolan, alla vänner och aaa det typ. Miss förstå mig inte... Jag hatar läxor, men ingen tvekan att det är värt bara man får träffa alla underbara människor!!♥ Har ännu inte ätit upp mit påskägg men jobbar på dig. Om jag skulle bäratta om hela mitt lov skulle det ta en hel sida men om jag ska kortfalla det kan man bara säga att det har vartit ett grymt bra lov! :D + idag tog jag och Marie första dåppet... Iskallt eftersom isen gick bort förra veckan, har lite ont i halsen men apsolut värt det! bilder kommer senare. Ha det ricktit bra den sista dan på lovet! Här är en bild på super fin vårblomma ;)

PÖZZ PÖZZ /Runa♥


Hahaha älskar blommor!  :blush:

Kommentarer
Postat av: Sandra Hedlund

Va fin headern blevv :) <3

2011-04-26 @ 19:08:32
URL: http://sandoj.blogg.se/
Postat av: Runa

Hahahah TAAACK!! <3 :D

2011-04-27 @ 15:19:44
URL: http://runaz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0