Påsklov men MASSA kul!

Heeej heeej!! ♥♥


Nu sitter jag hemma i mitt rum och smsar! Jag har inte varit inne på datan sen i tors! Det har varit så fint väder och jag väljer studsmatta före datan!!  I hälgen vaj jag med Marie, Louise och Maries lillesyster hos maries pappa. Vi gjorde allt från att solaa till BUZZ! Såklart hade vi jätte kul. Vi åkte hem i söndas. då följde marie med mig hem och hon sov över hos mina grannar, (hennes kusiner). Nästa dag var vi hela tiden på studsmattan och hoppade. Sen kom våran vän Angela, vi gick hem till marie och sov över. Väldigt mycket mer har hänt men  det blir nog lite utråkande att läsa allt de så här kommer några bilder!


PÖZZ PÖZZ /Runa





Jag marie och hennes lillesyrra!




  jag och matilda ♥ :D



Jag, Marie och Louise drack redbull på tåget!! :thumbup:


Jag och marie <3


Louise (fanns inga bilder på oss alla tre) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0