Nu är man i spanien...

Hallo!♥

NU är jag i Spanien/Andalusien, jag har längtat så länge om jag tänker efter har jag längtat sen i vintras när jag fick veta att det fanns en möjlighet att vi skulle åka till Spanien under min födelsedag! Ja du/ni hörde rätt min födelsedag. :D Jag blir tonåring om 2 dagar(otroligt) Nu har vi nyss ätit middag med Lasse och Karin! (Dom som äger hotellet/ våra vänner) med våra vänner menar jag mamma pappa och jag! ;) Just nu sitter vi och pratar om fattigdom... dagens fråga: vad är fattigdom? dagens tänk efter: Många kan säga att dom som är fattiga får skylla sig själva, men vadå skylla sig själva? Tror du att dom har valt att vara fattiga? Sätt dig själv i deras position. Skulle det fortfarande vara lika lätt att säga "dom får skylla sig själva"? (vill gärna ha svar)! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0