NU ÄR MAN TONÅRING...

Heej heej alla läsare!♥

Idag är det en speciel dag... om ni kollar på rubriken kanske ni kan förstå... Det är nämligen så att jag fyller 13 år idag kl 11:15 exakt! :D Jag fick många fina presenter och jag är väldigt nöjd med dagen (Karin gjorde en jätte fin och god tårta)! Här i Spanien / Andalusien är det 35 grader, ja helt enkelt stekhett! ;) Man kan inte ens gå på marken utan skor, för då bränner man sig ajajaj! Vi har nyss ätit middag kl 9 liksom heheh! Men det är bara för att det är så varmt ute såå, man kan inte äta tidigare. Nu sitter jag i min säng, på väg ut till poolen och ta ett dopp. Jag har nämligen 1 och en halv timmes rast (Jag har sommarjobb här i Spanien). Jag känner mig större och lite smartare på något sätt hihihi (antagligen för att jag är ett helt år äldre nu!! :D Dagens fråga: Ska du åka utomlans i sommar? vart ska du åka? :) Idag kom jag inte på någon tänk efter men om jag kommer på någon och jag har en data till hnds ska jag skriva till det!

Visa 201106172...jpg i bildspel
Jag i stan i en stad som heter Ronda! :D

Visa 201106182...jpg i bildspel
Jag i min säng, tagen idag på min födelsedag ;)

Visa 201106172...jpg i bildspel
HAHAH jag äter bläckfisk för första gången! :)

PÖZZ PÖZZ Hejdå /Runa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0