Sorry! Men endå...

Hello!♥

Nu är jag tillbaks från spanien, meed fläta i håret och nya fina kläder och skor! ;) Jag har haft väldigt kul, och ångrar intenting! topp nyheten är att jag blev tränad i fridykning av en VM mästare! Hon sa att jag var en naturbegåvning och att jag lärde mig väldigt fort! (Hem hem skryt)! ^^ Hon sa också att jag kunnde få låna hennes fridyknings saker någon gång!!!!!! (NICE) När vi åkte till Marbella såg ja verkligen fram imot att bada och snorkla! Pricis innan jag skulle håppa i märkte pappa att det var massa bränn maneter! :( tur att pappa märkte annars hade jag nog blivit bränd! :S Nästa dag gick vi till en annan sida av stranden där var det inga bränn maneter så jag fick snorkla. Det var väldigt fint och jag hitta många fina snäckor och stenar. Dan efter det var det jätte höra vågor, så vi kunnde inte snårkla men att håppa  ivågorna kunnde vi... Det var jätte kul och underbart dom var så stora så man fick flytta upp handduken för att dom inte skulle bli blöta!! :D Längtar tills imr, jag och marie ska vara och jag ska sova hos hon tror jag! :) Idag var jag med sigrid hea dan, vi badade och prata om sommaren, njöt av vädret och drack en goood drink! Hade verkligen saknat hon.

Här kommer några bilder från Spanien! ^^

vet att det är små  bilder men annars blir dom helt suddiga! :)
jag vid en palm! <3


haha jag i poolen! <3


Jag i en by, surper varmt!


Jag vid en blomma som jag tror heter hibiskus! :D


Jag vid ett apelsin träd (växer som äpplen)


heheh "äter" en apelsin! ;)


hihih!

PÖZZ PÖZZ HEJDÅ/Runa!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0