Spanien!!!!!!!! :D

Hejsan!♥

För det första vet jag att jag inte har bloggat på länge, emen när det är så här fint väder går det inte att sitta inne vid datan! (om ni fattar). I vecakn ska jag åka till spanien, jag ska jobba där men mina föreldrar är med! Det ska bli jå J**** kul! :D :D :D under den tiden jag är där kommer jag antagligen inte kunna skriva på bloggen. :S lite synd men ändå, ´ni skulle väl inte betala en förmögenhet bara för ett inlägg?? ;) måste baara tillägga att det är skolavslutining imr Det är antigen Greta eller Marie som kommer vara finat!!!! :) (tror jag) Men nu måste jag gå kl tickar ska fixa allt! godnatt

PÖZZ PÖZZ HEJDÅ /Runa!♥


hihi ni fattar!


fin Spanien bild! (stad, andalusien!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0