Vi sov på studsmattan!!!! :D

Heej!♥

I förregår sov jag och Marie på studsmattan, ett tips är att inte dricka en halv liter energi dryck och sedan tro att man kan somna... Vi var vakna till ungefär halv 5... hheheh! sov 6 timmar endå. :Ddet var varjefall jätte kul. Vi köpte 3 olika dipper och chips hyrde 2 filmer och drack varsin halv liter powerking. Kan lova er en ska, Jag tänker inte dricka så mycket energi dryck i hela mitt liv! (om jag inte ska dyngna vet inte hur det stavas) ;)

Igår var jag och marie lite trötta eller jag var det. Men vi åkte till grisslinge med vår kompis Amanda! :D vi va där hela dan och hade en en gång superkul! :D

idag ska jag åka och köpa en kamera så jag kan lägga ut bilder på bloggen och facebook och ha minnen såklart! :) Sen ska jag Marie Angela OCH KANSKE Sandra vara

PÖZZ PÖZZ HEJDÅ/Runa!♥


hihi powerkig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0