Aj aj... :blush:

Tjaa!!♥♥

Nu sitter jag hemma från skolan för jag är förkyld (hosta, täppt & lite ont i halsen) Men den största anledningen är att jag fick astma i söndags, hade det hela natten till måndagen och sen fick vi åka till akuten. Där fick jag inhalera någon medicin så astman skulle försvinna och sen en flytande "tabblet" smakar som rutten bajskorv och rutten härst sammtidigt!!!!  :thumdown:  Nu (tisdag)mår jag bättre men är fortfarande hemma :( men jag håppas på att gå till skolan imr. :D ses snart!

PÖZZ PÖZZ HEJDÅ /Runa!♥


1. vanligt luftrör,                       2. astma/inflamerat luftrör!
                                                      Det här hade jag!  

Kommentarer
Postat av: elin <333 ;)

Ring mej älskling!!!!!!

2011-05-18 @ 07:23:09
URL: http://bloondineliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0