Marre Marie <3

Hejzan!♥

Nu  har jag pricis duchat, väldigt skönt efter en dag med marie! Vi tog min gummi båt till aborreklippan, där åkte vi runt ett tag, väldigt mysigt. Sen åkte vi över till andra sidan där träffa vi 2 killar från min gammla klass! Lite pinsamt eftersom mitt smink hade runnit :blush: Där bada vi lite, sen åkte vi tillbaka och bada lite till ungefär till 5 var vi hemma igen! :D Det var en rolig dag som förhoppningsvis imr blir också! :) Ps: Vet att oslo bilderna inte kommit enska FÖRSÖKA fixa det imr. Dagens fråga: gillar du att bada ensam?? ;)

PÖZZ PÖZZ HEJDÅ/Runa♥


Tyvär blev det en googel bild idag, eftersom jag inte har en bild på min båt. Men den ser ungefär ut sådär  fast blå gul gör typ! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0