Sorry! :rolleyes:

Heeeej!♥

Jag är fett ledsen att jag inte bloggat på ett tag men asså om man har 7 läxor i veckan blir det lite strässit! Men från och med idag kommer jag FÖRSÖKA skriva varje dag! nu till nyheterna:

Jag har badat varje dag i veckan, förutom idag (fredag) men det gör ineet för det regnar ju men kanske blir ett snabbdopp ikväll... ;) Imr ska jag, Marie, Greta och Emeli till grönalund!!!!!!! :D :love: ska bli så J**** kul! håll tummarna för fint väder!! :thumbup: här är en bild från igår! :)


Från imåndags inte igår

Här är bilderna från i går!!


Jag och Marie <3


Jag HAHAHA! <3


Kommentarer
Postat av: Saga

Svar: Nej dom har en koreograf som gjorde dansen åt dom, men visst är dom duktiga !? :D

2011-05-13 @ 20:51:13
URL: http://knasbrudarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0