Sovit...

Heeeej! ♥

 Nu har jag sovit HELA natten, vilket inte hänt på väldigt länge. Jag brukar vakna sådär runt 2-3 tiden... :tired: Men nu eller igår var jag så trött att jag inte vakna alls! :D Super skönt!

 Jag saknar mina kompisar, jag har varit hemma från skolan hitils hela veckan och det börjar bli väldigt tråkit. Så det är nu de lönar sig att ha en blgg att skriva på! :) det börjar bli riktigt sommrigt ute nu det blommar förfult och gräset är grönt, till och med maskrosor!!  älskar sommaren. Här kommer bilder på sommar täcket:

PÖZZ PÖZZ HEJDÅ /Runa!♥


Min favo fjäril har äntligen kommit!


Såklart blommar träden!!


Såklart maskrosor!

PS VAR TVUNGEN ATT LÄGGA IN DEN HÄR BILDEN VAR SÅ FIN!!!


Kommentarer
Postat av: elin <33333

ska ringa så snart jag kan!!!! ;D :)



Puzz å kram flummbanan ;D

2011-05-18 @ 13:14:19
URL: http://bloondineliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0